- Menu przedmiotowe
- ›
- Urząd Gminy
- ›
- Przyjmowanie i załatwianie spraw
- ›
- Stanowisko ds. Gospodarki Mieniem Komunalnym
- ›
- Procedury spraw
- ›
- Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym
Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym
Wymagane dokumenty:
Wniosek o oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym.
Załączniki:
- kopia mapy zasadniczej - z naniesionymi budynkami, jeżeli nieruchomość jest zabudowana (inwentaryzacja powykonawcza),
- wypis z rejestru gruntów lub dokument potwierdzający własność /zarząd/ nieruchomości.
Opłaty:
Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Nie ma zastosowania
Uwagi:
Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym następuje z urzędu lub na wniosek właściciela (zarządcy) nieruchomości.
O oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym zawiadamia się na piśmie zarządcę i właściciela nieruchomości.
Załączony formularz wniosku nie jest obowiązkowy.